Rólunk

Cégünk a Travel4you Minibus 2007-ben, kizárólag a személyszállítási piac ügyfeleinek kiszolgálására alakult, egyetlen működő tevékenységünk a személyszállítás. Célunk, hogy minőségi, megbízható szolgáltatást nyújtsunk megrendelőink számára. Elsősorban a reptéri transzferek (Airport Shuttle) ügyfél orientált lebonyolítása jelenti tevékenységünk fő irányát.
Munkánk során a lakossági és az üzleti szféra megrendeléseit egyaránt teljesítjük. Alapvető célunk megrendelőink kényelmének és a szolgáltatás magas színvonalának biztosítása.
Ennek érdekében
- ügyfélszolgálatunk a hét minden napján utasaink rendelkezésére áll
- a szolgáltatásunk háztól-házig történik ( lakcím – Liszt Ferenc Repülő tér )
- az utasainkat a repülőtéren az érkezési terminálban várjuk, miközben járműveink a Prémium parkoló szinten a lehető legközelebb parkolnak a rövid séta érdekében
- a késve érkező repülő járatok utasainak következő transzfer járatainkban helyet biztosítunk, utazásukat átszervezzük
- minden gépjárművünkben rendelkezésre áll a bankkártyás fizetés
- az utazás során ingyenes internet használat ( WiFi ) áll utasaink rendelkezésére
- szükség esetén, az utas által kért időpontban telefonos ébresztést biztosítunk
Előzetes egyeztetés alapján egyedi, a reptéri úti céltól eltérő személyszállítást is vállalunk.
A Travel4You Minibus vezetője és gépkocsivezetői a (89/1988.(XII.20) MT rendelet alapján) a személygépkocsis személyszállításhoz szükséges valamennyi szükséges engedéllyel rendelkeznek:
- SZEMÉLYGÉPKOCSIS SZEMÉLYSZÁLLÍTÓI VÁLLALKOZÓI VIZSGA
- PÁV II ALKALMASSÁGI VIZSGA
- SZEMÉLYGÉPKOCSIS SZEMÉLYSZÁLLÍTÓ SZOLGÁLTATÓ SZAKVIZSGA IGAZOLVÁNY
Adószám: 25519914-2-02 Cégjegyzékszám: 02-09-082131
Gépjárműveink megkülönböztető Személyszállítói Engedéllyel valamint az ülőhelyek számának megfelelő kiemelt utasbiztosítással rendelkeznek. A törvényi kötelezettségnek megfelelően évente műszaki vizsgán vesznek részt.
Jelenleg 15 gépjárművel és 16 gépkocsivezetővel állunk utasaink rendelkezésére. Gépjárműparkunk Mercedes mikrobuszokból áll, melyek folyamatos szerviz felügyelet alatt állnak.
Ügyfélszolgálatunkon 4 fő fogadja a beérkező megrendeléseket. Telefonon vagy on-line formában történő érdeklődés esetén készséggel állunk rendelkezésükre, az ügyfélszolgálatunk a hét minden napján elérhető. Üzenet vagy e-mail fogadása esetén az érdeklődőt minden esetben a lehető legrövidebb időn belül visszahívjuk és egyeztetjük a megrendeléseket.
A rendelés időpontjától, a megrendelt létszámtól, az oda-vissza történő foglalástól függően változnak áraink. A különböző árak gyors és egyszerű értelmezése érdekében viteldíj kalkulátort alakítottunk ki honlapunkon.
Utasaink igényeit, elvárásait valamint elégedettségét folyamatosan mérjük és leendő fejlesztéseinket a felmért eredmények alapján valósítjuk meg.
Bízunk benne, hogy utasaink repülőtérre vagy a repülőtérről történő utazásainak eddigi nehézségeit átvállalhatjuk és a kényelmük érdekében szolgáltathatunk!
Albert Tamás ügyv.ig.
